Returer & Utbyten

 

 

RETURER

Om du behöver returnera ett föremål till oss av någon anledning, följ helt enkelt stegen nedan för att säkerställa att ditt bidrag behandlas så snabbt som möjligt.

  • Vi strävar efter att bearbeta alla återbetalningar inom fjorton arbetsdagar.

  • Alla varor som returneras måste åtföljas av inköpsbevis och ordernummer.

  • Varor måste returneras i originalförpackningen med alla taggar och etiketter bifogade.

  • Varor kan inte returneras efter att ha använts i poolen.

  • Du är välkommen att använda en alternativ fraktmetod för att returnera varor, men du kommer att vara ansvarig för alla fraktkostnader eller eventuella saker som förlorats i transit.

  • Var medveten om att du är ansvarig för att artiklarna returneras tills de är mottagna av oss. Vi ber om att de är säkert förpackade och att du noterar ditt spårningsnummer och erhåller bevis på porto.

 

 

Vi vill göra erfarenheten av att returnera dina föremål är så snabb och enkel som möjligt. Vi har ett antal returplatser runt om i världen så var god välj den som är mest lämplig för dig. För internationell avkastning rekommenderas internationellt "signerat" eller "spårat" porto vid förlust.

Det är kundens ansvar att försäkra sig om att produkten är tillräckligt förpackad för att undvika eventuella skador i transit. Sådana varor som skadas under transport kommer att returneras till kunden och återbetalas inte. Du kommer att återbetalas fullt ut för värdet av de returnerade varorna. Du kommer inte att bli återbetalad för eventuella fraktkostnader (om inte varorna som returneras är felaktiga) eller eventuella skatter som du betalat på din beställning, om tillämpligt.

Steg 1: Paketera din avkastning, fyll i returformuläret som följde din beställning och placera den i ditt returpaket.

Steg 2: Se till att ditt föremål är välpackat och skicka det till det lämpligaste stället från listan nedan.

Steg 3: Luta dig tillbaka och lämna resten till oss!

Det är verkligen så enkelt, så snart vi har behandlat din retur, strävar vi efter att slutföra din återbetalning så snart som möjligt.

 

 

EUROPA:

FRANKRIKE:

Ezi Returns - ProSwimwear

Avenue Jean Jaurès

Bagneres De Luchon

31110

FRANKRIKE

TYSKLAND:

Ezi Returns - ProSwimwear

Industriestraße 30

21394 Kirchgellersen

ITALIEN:

Ezi Returns - ProSwimwear

Via Ezio Vanoni, 5

20037 Paderno Dugnano

milano

SPANIEN:

IMX - ProSwimwear

Calle Diamante 19

PI La Ermita

29603 Marbella

malaga

POLEN:

Retco - Ezi - ProSwimwear

ul. Parzniewska 18 bud 2

Pruszków

05-800

STORBRITANNIEN:

ProSwimwear

Enhet 1 Plum Lane

Bridgwater

Somerset

TA6 5HL

   

 

utbyten

Tyvärr kan vi inte erbjuda en utbytesservice. Om du behöver ett alternativ, var god och lägg en ny order och returnera originalet för återbetalning.

 

 

Felaktiga föremål

Objekt som returneras som felaktiga ska skickas till vår avkastningsavdelning och medfölja en kort notering inklusive ordernummer och detaljer i frågan.

Arten (arna) kommer då att bedömas av vårt returlag i samband med tillverkaren.

Skulle objektet anses vara felaktigt kommer detta att bytas ut, eller om en föråldrad produkt kommer en överenskommelse vara överenskommen eller återbetalas vid behov.

Om objektet är felaktigt får du en återbetalning för produkten (endast standardleveranskostnader).

Observera att processen kan ta flera veckor att slutföra när varor har mottagits.

 

Objekt skickade i fel

Objekt som mottas felaktigt bör returneras till vår avkastningsavdelning. Vid mottagandet av varan kommer varan att bytas ut, vara föremål för lager, med rätt eller återbetalning kommer att ges.

Kunderna bör kontakta oss om de får ett objekt som är felaktigt så att den lämpliga metoden kan organiseras

 

Reklamartiklar

Ibland erbjuder vi våra kunder en vara gratis enligt villkoren för en specialiserad kampanj. ProSwimwear erbjuder de fria objekten i god tro men kan inte hållas ansvarig om varan blir defekt på något sätt och kommer inte att vara ansvarig för dess ersättning.

 

Villkor

Vänligen returnera inte varor via kurirer eller posttjänster än de som beskrivs på den här sidan.

 

Observera att ProSwimwear inte hålls ansvariga för betalning av tull eller skatt avseende returer av köpta föremål.
När du returnerar varor till ProSwimwear, bör du vänligen se till att du är införstådd med eventuella avgifter, särskilt när du använder bud.

Varor som returneras till ProSwimwear som är obetalda eller har utestående skatter och avgifter kommer att avslås. Detta innebär att de kommer att hållas av budtjänsten tills betalningen har erhållits.
Alla föremål som hålls av kurirer i väntan på betalning kommer att hållas på en extern plats dit ProSwimwear inte har tillgång.

Om skatter och avgifter är obetalda och/eller returer innehas av bud, kommer ProSwimwear inte att kunna behandla din återbetalning.

Returer som har skickats med förutbetalda skatter och avgifter accepteras och behandlas som normalt.

Alla varor måste returneras i sin ursprungliga förpackning med alla taggar på plats. Badkläder, skyddsglasögon eller badtillbehör som har använts eller använts i en pool eller klorerat vatten kan inte returneras för återbetalning. Det är konsumentens ansvar att bestämma lämpligheten och passformen för alla objekt innan du använder objektet i en pool och gör objektet oselbart om det returneras.

Det är kundens ansvar att försäkra sig om att produkten är tillräckligt förpackad för att undvika eventuella skador i transit. Sådana varor som skadas under transport kommer att returneras till kunden och återbetalas inte.

 

 
© 2020 ProSwimwear Ltd. All Rights Reserved.